Lombok - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Chris Harreveld - WaarBenJij.nu Lombok - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Chris Harreveld - WaarBenJij.nu

Lombok

Blijf op de hoogte en volg Chris

08 Mei 2015 | Indonesië, Ubud

Om 6 uur de koffer buiten en vertrek naar Lombok.
Na een ritje van een uur kwamen we bij de boot. Nog even lekker koffie gedronken en toen aan boord van de "speedboot".
De overtocht is anderhalf uur. Er waren wel een aantal passagiers die niet heel erg goed tegen de deining konden. Ik heb zeker drie hoofdstukken zitten lezen. Toen werd het mij ook te gortig en ben ik, net als een paar van onze groep, op de leuning gaan zitten van de bank. Dan zit je hoger en zie je tenminste horizon. Samen met Esther en nog een paar zijn we toen alle zeemansliederen en nog meer, gaan zingen. Dat was een mooie afleiding en we hadden veel lol.
Op Lombok de boot af met de broekspijpen omhoog en de schoenen in de hand. Gelukkig hoefde we niet zelf de koffers te dragen ;-)

Al weer een prachtig hotel. Het is even klimmen naar mijn kamer, maar het uitzicht is geweldig!
's Avonds aan het strand met de zonsondergang gegeten.
Morgen weer fietsen.

• 09 Mei 2015 - 10:16

Ellen Van Der Laaken:

Hi Chris

Wat een mooie reis he. Volgens mij geniet je er zeker van. Ik zie dat dit reisverslag al meer dan 5000 keer bekeken is, dus je schrijft t niet voor niets! Groetjes.

• 10 Mei 2015 - 08:28

Helen:

Indrukwekkende reis Chris, maar ook vermoeiend door warmte, vele indrukken en steeds vroeg op! Ben benieuwd naar al je aankopen. Geniet nog maar fijn!