Nog een berichtje van huis uit! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Chris Harreveld - WaarBenJij.nu Nog een berichtje van huis uit! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Chris Harreveld - WaarBenJij.nu

Nog een berichtje van huis uit!

Blijf op de hoogte en volg Chris

26 April 2013 | Nederland, Amersfoort

Nog even een proefbelletje om te wennen mijn reisverslag op de Ipad te schrijven.
Morgen (zaterdag 27 april) vertrek ik voor mijn drie weekse rondreis naar Vietnam.
Een mooie alternatief voor de eerder geplande reis naar China en Tibet.
Deze reis gaat vooral langs de lange Vietnamese kustlijn en een verblijf op een tropisch eiland met palmen en witte stranden is voor mij een van de high lights. In het noorden ga ik nog twee dagen wandelen.
Ik heb er enorm veel zin in!
Tot in Vietnam!

  • 26 April 2013 - 22:11

    Kiki:

    Ha Chrisalweeropreis......... wat een reislust :-)....geweldig!!!! Heel goeie reis en natuurlijk heel veel genieten!!! Ik kijk uit naar je verslagen en alle foto's natuurlijk!!!
    Dikke knuffel!!!!! Kiki

  • 27 April 2013 - 09:14

    Nicky Van Den Berg:

    Lieve Chris, geniet heerlijk van je reis, Leo en ik zullen je volgen via je verhalen! Dikke knuffel van Nicky en Leo

  • 27 April 2013 - 09:57

    Ellen En Kees:

    Hoi Chris

    Fijne reis en ben erg benieuwd naar je foto's en indrukken. Lekker genieten!

  • 27 April 2013 - 13:55

    Jos:

    Ha Chris,

    Wat leuk dat je me op de hoogte gaat houden van je belevenissen. Heel veel plezier, ik verheug me op je verhalen xxx
    p.s. voor mij ook de eerste keer hoor om op deze manier te communiceren!!

  • 27 April 2013 - 15:42

    Titia:

    Lieve Chris,
    Het is je gelukt om ons mee te laten reizen.....;-)
    Als het goed is ben je nu op weg. Goede reis, geniet van alle indrukken en ik geniet op afstand mee! Liefs XX

  • 27 April 2013 - 17:11

    Henk En Wil:

    Hoi Chris fijne reis en geniet van alles.
    Wij zijn benieuwd naar je belevenissen en de foto's
    Lieve groeten Henk en Wil.

  • 27 April 2013 - 20:10

    Sella En Jan:

    Hai Chris ,
    Een fijne reis ! en veel plezier!
    Leuk om zó op de hoogte te blijven!

    groetjes Sella en Jan

  • 27 April 2013 - 21:03

    Marieke:

    Hoi Chris,
    Ik hoop dat de reis goed is gegaan. Nogmaals, veel plezier en pas goed op jezelf! Ik ga je verslagjes zeker lezen. Groet,
    Marieke

  • 28 April 2013 - 20:10

    Marjoleine:

    Hoi Chris,

    Het is dat we zelf nog niet zo bar lang terug zijn uit de tropen, anders zou de jaloezie hier in volle glorie zijn losgebarsten. Mmm... Even vullen die batterijtjes van je. Genieten hoor, zo buiten de schoolvakanties om!

    Veel foto's plaatsen hoor, dat vinden we leuk.

    Smaksmak,

    Marjoleine

  • 29 April 2013 - 11:34

    Antoinette En Robert:


    Hai zusje,
    je reis is begonnen......
    Wat een andere wereld
    Geniet !!!!!! wij genieten van je verslag
    xx





Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amersfoort

Indonesië

Java, Bali, Lombok en Gili Meno

Recente Reisverslagen:

11 Mei 2015

Tetebatu

09 Mei 2015

2de fietstoer

08 Mei 2015

Lombok

08 Mei 2015

Fietsen

06 Mei 2015

Ubud dagJe vrij
Chris

Alweer een stukje van de wereld zien.

Actief sinds 29 Juni 2013
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 12933

Voorgaande reizen:

24 April 2015 - 15 Mei 2015

Indonesië

Landen bezocht: